به رياست معاون امور عمراني استاندار؛جلسه بررسي مشكلات مسكن مهر روستايي برگزار شد


یزدفردا:به منظور هماهنگي و برنامه ريزي جهت ساماندهي طرح مسكن مهر روستايي جلسه اي به رياست معاون امور عمراني استاندار و با حضور جمعي از مديران بنياد مسكن انقلاب اسلامي ، سازمان مسكن و شهرسازي، محيط زيست ، آب منطقه اي ، آب و فاضلاب روستايي ، شركت توزيع برق و امور اراضي در محل دفتر معاونت امور عمراني استانداري برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، سيد محمد مير سعيدي در اين نشست گفت: خشكسالي ، كمبود منابع آب و تامين اعتبار جهت ايجاد زيرساخت در روستاها از مهمترين مشكلاتي است كه در زمينه واگذاري زمين به مسكن مهر روستائيان وجود دارد.
وي در ادامه گفت: به منظور تامين برق و آب طرح مسكن روستايي مقرر شد شركت توزيع برق و برق منطقه اي به منظور رفع مشكل برق و شركت آب منطقه اي و آب فاضلاب روستايي در زمينه آب رساني ارائه خدمات دهند.
وي با اشاره به مجموعه واحدهاي مسكن مهر روستايي در دست اقدام گفت: به منظور رفع مشكل اين واحدها مقرر شد جلساتي با مديريت دفتر امور روستايي استانداري و با حضور مديران آب و فاضلاب روستايي ، شركت توزيع برق ، امور اراضي ، سازمان جهاد كشاورزي و بنياد مسكن برگزار و به صورت مصداقي و روستا به روستا مشكلات بررسي و رفع شود.
ميرسعيدي ادامه داد: اجراي زيرساخت ها و آب رساني به بخشي از اين روستاها احتياج به اعتبارات جديدي دارد كه مقرر شد با هماهنگي با معاونت برنامه ريزي و پيش بيني در اعتبارات استاني اين مشكل نيز مرتفع شود.
گفتني است بنياد مسكن انقلاب اسلامي متولي امر واگذاري زمين مسكن مهر روستائيان است.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا